خرید ملک در روسیه

مهاجرت به کشور روسیه از طریق خرید ملک در سال 2022 یکی از بهترین و معتبر ترین شیوه ها در راستای اخذ اقامت محسوب میشود. و در روزهای اخیر مورد توجه افراد زیادی واقع شده است. جالب است بدانید که در کشور روسیه به لحاظ مالیات، بسیار کمتر از کشورهای اروپایی حتی کشور خودمان (ایران) است. همین امر موجب گردیده است که، قیمت ملک در کشور روسیه پایین باشد و اشخاص بتوانند با قیمتی مناسب یک خانه در این کشور برای خود تهیه نمایند. هزینه امتداد زندگی در این کشور سطح پایینی دارد. شاید به همین علّت بسیاری از اشخاص مشتاق سفر بدین کشور شده اند. اخذ اقامت و تابعیت کشور روسیه به طریق خرید ملک در روسیه این امکان را مهیا میسازد که همراهان فرد سرمایه گذار نیز بتوانند اقامت روسیه را اخذ نمایند.

آگاه باشید که خرید ملک در روسیه تنها برای یک شخص است. یعنی آن که مالکیت خانه تنها برای فردی مهیا میشود، که خانه را خریداری نموده است. وکلای حاذق و ماهر سروش عدل با تجربه ای منحصر به فرد در حیطه ی اقامت و تابعیت، از افتخار راهنمایی درخواست کنندگان در ارتباط با مهاجرت کم هزینه و دیگر شیوه های قانونی اخذ اقامت برخوردار میباشند.

خرید ملک در روسیه

خرید ملک تجاری در کشور روسیه چگونه است!

در بسیاری از کشورها، موارد خرید خانه تجاری، پیچیده و کمی دشوار است. حال آن که در کشور روسیه خرید ملک فرآیندی سهل و آسان را به خود اختصاص داده است. به گونه ای که اشخاص میتوانند به راحتی تابعیت و اقامت این کشور را دریافت نمایند. افراد درخواست کننده میتوانند نسبت به خرید ملک تجاری در کشور روسیه اقدام نمایند و محصولات و کالاهای خود را به گونه ای مستقیم در ملک خود به مرحله فروش رسانند. بنابراین اشخاص این امکان را دارند که کسب و کار مورد علاقه ی خود را در این کشور راه اندازی نمایند.

▪ به عنوان نمونه؛

افرادی که به کسب و کار در کافه علاقه دارند، میتوانند یک کافی شاپ در این کشور راه اندازی نموده و نوشیدنی های اصیل ایرانی را سرو کنند.

وکلا و مشاوران گروه حقوقی سروش عدل از آغازین مسیر در کنار متقاضیان خواهند بود. بنابراین میتوانید به جهت خرید ملک تجاری در روسیه با ما در ارتباط باشید.

اصول حائز اهمیت مهاجرت به کشور روسیه به طریق خرید ملک

خرید ملک در این کشور ضمن سال 2022 از مزایای منحصر به فرد و بسیاری برای افراد درخواست کننده برخوردار میباشد. بهتر است کمی بدین اصول و مزیت ها، بیشتر و دقیق تر بپردازیم.

کشور روسیه هم اکنون عظیم ترین کشور موجود در دنیا محسوب میگردد. از سویی دارای تقریباً 150 میلیون جمعیت است.

مقامات دولتی نیز در حیطه ی جمعیت و سرمایه گذاری، برنامه های کوتاه مدّت و بلند مدّت بسیار مطلوبی را در نظر انگاشته اند. شاید ما نیز بتوانیم این برنامه ها را در حوزه ی؛ تولد فرزند، جذب نیرو سرمایه گذاری خارجی خلاصه نماییم. از سال 2021 دولت به گونه ای بر روی برنامه های خود پا فشاری نمود که قرار شد، به هر خانواده 1000€ (یورو) پرداخت نماید.

به عبارتی،

دولت از سال 2015 برنامه هایی تنسیق نموده است که به اشخاص روسی در منطقه های معین شده 10 هکتار زمین  رایگان به منظور صنعت کشاورزی ارائه دارد. هر شهروند به مدّت چهار سال زمان دارد تا بروی زمین های معین شده، کار نموده و سرمایه گذاری کند.

هم اکنون کشور روسیه به جهت جذب سرمایه گذاری های خارجی قوانین بسیار مطلوبی را معین داشته است. به گونه ای که بدان ها هم زمین اعطاء مینماید و بدون اخذ مالیات میتوانند؛ به کسب و کار بپردازند. از سویی دیگر با گسترش و توسعه سرمایه گذاری خارجی و ساخت سازهای عظیم، خرید ملک در شرایط به شدّت مناسبی قرار میگیرد. به عبارتی میتوانیم این گونه بیان داریم که کشور روسیه از هنگامی که بازی های جام جهانی در آن برگزار میگردد، اقتصاد بهتری را تجربه نموده است.

خرید ملک در روسیه

قیمت املاک در کشور روسیه ضمن سال 2022

اصولاً روسیه در سال های گذشته در حیطه ی ساخت و ساز ، گسترش عمرانی پیشرفت های خوبی دست یافته است. که بازار ملک و املاک در این کشور نیز به دلیل ورود سرمایه گذاران خارجی ، به رشد چَشم گیری نائل آمده است.

حال نکته مهم دیگر آن است که، قیمت ملک در کشور روسیه نسبت به دیگر کشورهای اروپایی در سطح پایین تری قرار دارد.

  • متوسط قیمت هر متر مربع در مرکز شهر مسکو حدوداً 2761 دلار است.
  • متوسط قیمت هر متر مربع در خارج از شهر مسکو حدوداً 1965 دلار است.

اسناد و مدارک مورد نیاز به جهت مهاجرت به کشور روسیه به طریق خرید ملک؛

مهاجرت نمودن به کشور روسیه به طریق خرید ملک ضمن سال 2022 از قوانین و مقررات مربوط به خود برخوردار میباشد که ضمن این متن بدان پرداخته شد. از سایر مواردی که در این حوزه باید مورد نظر واقع گردد؛

اسناد و مدارک مورد نیاز :

  • ارائه گذر نامه قانونی و معتبر.
  • منعقد نمودن معاهده همراه با امضاء.
  • وکالت نامه از سوی نماینده قانونی.
  • داشتن معـــاهده ی فـــــروش و پــــذیرش.
  • اسناد و مدارک تأدیه با ضمیمه ی تأییدیه های مورد نیاز.
  •  لیستی از افرادی که حق امتداد زندگی در کشور روسیه را دارند.

هزینه ی امتداد زندگی در کشور روسیه مِن جمله عواملی است که در حیطه ی دریافت اقامت این کشور اشخاص باید مورد نظر قرار دهند. از سویی دِگر مهاجرت بدین کشور به واسطه ی خرید ملک در روسیه از قوانین و ضوابط مختص به خود برخوردار است.

بنابراین واجدین شرایط خواهند توانست با در نظر انگاشتن قیمت ملک در این کشور و دیگر شرایط موجود این امر را برای خود ممکن نمایند.

سخن آخر

کشور روسیه مِن جمله کشورهای کهن میباشد که در صفحات مجازی به خوبی از آن سخن به میان نیامده است. به گونه ای که بخش اعظمی از اشخاص در فکر سرمایه گذاری در دیگر کشورها به سر میبرند. حال آن که بهتر است اشتباه نکنید. چرا که از منظر وکلای ما، این کشور با رشد و پیشرفت به سزای خود میتواند یکی از بهترین گزینه ها در راستای اقامت و اخذ تابعیت تلقی شود.