شروع ما

در سال 1395، مرکز حقوقی سروش عدل پس از یک سال تحقیق و مشورت با بزرگان و حقوقدانان سرزمینمان تاسیس شد. انگیزه ی ایجاد این موسسه ، چیزی به جز دادخواهی حقوق مردم و افزایش آگاهی حقوقی ایرانیان نبوده و نیست. موسسان سروش عدل خوب میدانستند که معنای پیشرفت در قرن حاضر، پویایی و همراهی با تحولات است. چیزی که بافت حقوق کشور ما با آن فاصله ی زیادی دارد. از همین روی، حضور فعال خود را در عرصه ی حقوقی کشور رسالت خود دانسته و با اتکا به خداوند متعال، قدم های محکم خود را در این راستا برداشته است

ما، امروز

مرکز حقوقی سروش عدل امروز با دو شعبه فعال در تهران و قم، همواره در حال گره گشایی از مشکلات موکلین محترم میباشد. این موسسه مفتخر است که با بیش از حدود 100 وکیل از مجرب ترین آنها، قضات بازنشسته و اساتید دانشگاه همکاری و همیاری دارد. در راستای همگامی با پیشرفت های دنیای مدرن، خدمات خود را با پشتوانه کمیسیون های تخصصی حقوق به موکلین گرامی عرضه میدارد که به نوبه خود، کم نظیر است. 

مرکز حقوقی و داوری سروش عدل متعهد به شعار« ارمغان ما به شما، لبخندی آگاهانه» است و در همین راستا، برگزاری کلاس های آموزشی کاربردی توسط وکلا و اساتید مجرب برای اشخاص حقیقی و حقوقی ،و پایه گذاری کوچینگ حقوقی در ایران از افتخارات این مجموعه در کنار چندین و چند کتاب تالیفی توسط مدیران این مجموعه می باشد.

چرا ما

: مزیت های مرکز حقوقی و داوری سروش عدل نوین و گسترده اند. از جمله

وجود دپارتمان های تخصصی متشکل از وکلا، اساتید دانشگاهی و کارشناسان ( بنا به حوزه مرتبط به پرونده اعم از ثبتی، ملکی، قراردادی و..) که با هم فکری با یکدیگر و تبادل تجارب کم نظیرشان، برای کسب رضایت موکلین محترم تلاش میکنند.

گزارش هفتگی وکلای گرانقدر به موکلین عزیز در کنار پاسخگویی در تمامی روزهای هفته که دست آورد آن آسایش خاطر موکلین عزیز از پیگیری پرونده هایشان است.

وجود رزومه درخشان به علت موفقیت در بیش از 85 درصد پرونده های دریافتی، ضامن اعتماد شما به ماست.

مرکز حقوقی سروش عدل مفتخر است به اینکه معتمد شرکت های بزرگ خصوصی و غیر خصوصی و ارگان های دولتی است. در بین موکلین ما ، نام بانک کشاورزی، بانک رفاه، شرکت سویل، شرکت ایستا، شرکت هوم کر و سیمرغ به چشم میخورد.

با بنیانگذاری کوچینگ حقوقی برای اولین بار در ایران، موکلین ما نه تنها در مسیر حل مشکلات حقوقی خود تنها نیستند، بلکه در تمامی مسیر زندگیشان همراهی همیشگی خواهند داشت. در کوچینگ حقوقی، هدف ما جلوگیری از بروز مشکلات حقوقی و کیفری  برای شماست تا بتوانید از انرژی ، پتانسیل و سرمایه خود در به نحو احسن و در مسیر اهدافتان و نه در مسیر دادگاه ها استفاده نمایید.

در مرکز حقوقی و داوری سروش عدل، دپارتمان های تخصصی متشکل از وکلا، قضات بازنشسته، اساتید دانشگاه و کارشناسان متبحر، جملگی حضوری مسئولانه دارند تا به رسالت خود در هموارسازی مسیر حقوقی موکلین گرامی، جامه عمل بپوشانند.

علی ساور علیایی

مدیریت مرکز حقوقی و داوری سروش عدل

علی ساور علیایی

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره مرکز حقوقی سروش عدل

سوابق تحصیلی:

کارشناسی ارشد جامعه شناسی

کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق

دانشجوی دکترای حقوق عمومی

 DBA مدیریت عالی کسب و کار

 DBA حقوق بین الملل

سوابق اجرایی:

مدیر کل موسسه مالی و اعتباری در سه استان تهران،قم،اصفهان به مدت ۵ سال

مدرس دانشگاه

مشاور حقوقی دانشگاه آزاد

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مرکز حقوقی سروش عدل از سال ۱۳۹۴ تاکنون

کتب تالیفی:

نکات طلایی حقوق جزا

بی سوادی حقوقی

ذهنت را در آغوش بگیر

سیر تا پیاز قانون چک